Monday, February 7, 2011

hujan

hoo got the idea ? haha alaa hujan tau kan ? i heart it ! tetibe aku rase macam nak tulis pasal hujan. rindu ? haha kat sinii dah lame tak hujan T_T tapi kalo hujan slalu pun org dislike. keje ta bole jalan basah basah nihh -.- okay sini nak bebel pasal hujan. malas nak layan jgn layan ye suka hati anda ;)

dulu bende yang paling aku suke time hujan sure lahh mandi hujan ! haha seronok woo tapi kalo berdentum-dentam kilat tuhh aku give up. takut kemungkinan disambar petir. mandi hujan kalo sorang sorang pun ta best kan kan kan ? haa mestilahh mandi sama sama geng baru happening. tapi itu sume dulu sewaktu hidup di alam 'kegemilangan'. haha bwat lahh ape pun kat hostel tuhh kalo kene marah pun tiada kesan. hahaha teringat kisah mandi hujan yg tak berape lebat then demam yess balik rumah takyah pegi skola ;DD tade sape nak marah sebab budak-budak lagiiiiii ;P tapi skarang sape brani nak mandi hujan ? haha aku ? no no no not anymore =.= even aku rindu gilaaa tapi aku takot side effect dari mandi hujan tuhh. maklumlahhhh hujan skarang banyak acid. right ? ta caye tgk pagar rumah aku yang sgt terhakis. tapi siket siket i don't mind kott. haha hujan still best kalo nk jugak mandi ^^

secondly, yeah kenal kan si hujan yang famous tuhh ? alaa hujan yang vokalis dy noh tuhh. haha aku bukan peminat tapi aku minat lahh jugak. haha lagu dy memberi nostalgia. mase aku form 1 lagu geng nihh yang famous is 'bila aku sudah tiada'. haha famous jugak lahh. jadi tyme rocol kat hostel tuhh kalo pasang radio mesti lagu tuhh ade punye lahh ! and terus terang dulu aku suke tunggu lagu tuhh. music dy harmoni jadi tyme penat duty tuhh memang jadi okay lahh bile dgr lagu nihh. wohoho sorry but i miss everything ;( haha tetibe aku teringat lawan blok kat hostel dulu. haha calar siku aku duk baring atas court. papepunn those memory make me smile and hujan, thanks !

hoho noh dahh hensem ye skarang <3 haha
tyme hujan best jugak bile udara sejuk itu membantu menghasilkan tidur yang lena dan bermutu. haha hujan jehh orang akan cakap 

'sedap tidor nihh '

haha yes no wrong. hujan jehh sume cari katil. mcm tulahh hidup aku dulu dan kini. haha tapi dulu lagi teruk pasal kalo tak hujan pun aku boleh tidur dgn lena dlam jangka masa yang panjang. and lepas hujan punn best jugak ! mostly lepas hujan ade angin kuat, then boleh nampak kabus or burung burung yang baru kuar. plus plus kalo hujan panas we will got the rainbow <3 haha memori pelangi nihh cantik sgt and i'll never forget. dulu nak tgk pelangi tak susah. kalo ade tuhh tenung lame lame sampai pelangi tuhh hilang. rasenye sampai mati punn macam nihh la kot. haha ;DDD takpe nikmat hidup macam nihh kita ta boleh pandang ringan. bukan semua orang dapat kan kan ? haha okay tutup cerita.