Thursday, December 8, 2011

my KIND of holiday :)

first of all, try this. you're gonna love it even in your sleep.


haha so glad if you like it yaww :) sini nak bebel pasal holiday aku yg diisi dgn sangat berguna. bermulanya cuti sekolah nihh. ak stat lahh 

follow masterchef US season one sampai habis sambung dengan season two. dan di sini bermulanya cinta aku pada kerjaya chef lepas tgk diaaa ^^ haha comel kan kan. okay lahh aku blaja masak jugak nty nak kawen ta tau masak buat malu jehh --''

berhenti mengumpul duwet. yelah bile dah cuti skolah nih mane nak cari duwet belanja jadi pendek kate pengaliran masuk duwet belanja aku terhenti.jadi aku terpakse berpaut and belajar berjimat cermat time cuti nihh. yelahh bile duwet tade nak enjoy punn susah kan ? saya bukan orang kaya sob sob T.T


banyak pegi kenduri kawen hoho ramai ye yg nak kawen skang. bagus bagus hal itu sgt dituntut dlm islam. seronok ape jalan jauh semata mata nak makan free. haha dapat telur lagiii. *yg seronok sgt pehal ntah =.=


menambah bil letrik rumah aku. haha siket siket jehh online kan. semuaa punn mcm tuhhh aku tau kalo da cuti nihhhh keje kome punn dok online jehh kan. haha ta bole lah nak marah sebab hakikatnya kitaa byk belajar dengan inernet en ? english especially. haa sape agree cepat senyum peace :)


melapang kan dada. bila cuti kita bebas dari leteran dan jadual yg ketatlagisendat -.-'' ta payah lahh nak susah susah bangun awal bile da tdo lambat tuhh. bole tgk tv tdo sesuke ati lak tuhh. muahahaha bahagia kan kan. haa lepak lepak tahun depan spm punn lepak lahh lagi. cikgu kate sesal kemudian tidak berguna. raihan pulak kate kita lapang sebelum sempit. tepuk dada tanya selera ececech masuk sastera jap =.=


menambah berat badan. opps sory siket aku kurus yerk, berat jehh tambah siket sebab byk minum susu. jadi tulang aku makin kuat sekali gus makin berat. muahahaha jadi untuk elak mende nihh dari berterusan, jom kita puase sunat ! yg ta habis gant bole buat puase ganti dulu ye. bagi yg bernazar macam aku nih *sebab lulus addmath, utamakan nazar anda okay ? adoi sorry sorry terbagi ceramah agame lakk mentang mentang agame kau A+ haha :P


perhabis duwet utk topup. aku nihh single lagi tgk lahh bile aku dah ade bf nty aku mintak tolong bf aku topupkan nanti aku bayar balik lahh ! hoho main main jehh hehe :3


pegi dapur. aku pandai masak lahh. haha untung family aku kihkih hee perasan padahal dok tolong kacau kacau kuah jeh. tapi sila puji aku ye pasai rajin duk pegi dapur tolong mama tercinta <3


buat homework ? hey aku amat rajin. harap maklum :)


last but not least, sebab byk sgt mase lapang, mari ramai ramai kita muhasabah diri. haha alaa mcm yg aku duk buat hari hari kat rumah tuhh dok berangan straight As SPM tuhh. haa korang bole contohi aku tapi jgn lahh sampai senyum sorang sorang. hahak ohh lupe nak ckp skali, mase berangan tuhh, aku duk pegang buku bhahaha  :DDD

      aku nihh budak baik dgr ckp mama abah. jadi aku suka duduk rumah haha. bosan ? lu bole blah :)